ازدواج سوم از دیدگاه مشاور طلاق و مشاوره خانواده

ازدواج سوم از دیدگاه مشاور طلاق و مشاوره خانواده

 

بدترین حالت ممکن برای یک فرد به خصوص خانم ها می توانند ازدواج سوم باشد.
به مراتب شنیدید که خیلی از اشخاص دوبار ازدواج کردند. اما کم ترین اتفاق ممکن انجام ازدواج سوم می باشد.
خب طبیعی است این اتفاق یک اتفاقی ناخوشایند است گرچه کلاً همیشه ازدواج یک امری قالی سنتی و با دوام می باشد و به هر شرایطی از نظره مجردی بهتر می باشد اما اینکه یک شخص بخواهد سه بار ازدواج کنند اصلاً دیده خوبی ندارد ولی برای خیلی از اشخاص سفارش می شود خوب یک خانوم می تواند از همسر خود جدا شده زندگی ساده مجردی داشته باشد برای خود و فرزند خود زحمت بکشد و نیازی به یک همسر دوم نداشته باشد و زندگی سالمی داشته باشد اینها قادر هستند تنها زندگی کنند.
اما در زندگی بعضی ها پیش می آید که برای بار دوم ازدواج می کنند به هر دلیلی طلاق میگیرند خیلی کم پیش می آیند که ازدواج سوم داشته باشند ولی در این مورد بحث ما در رابطه با ازدواج از سوم می باشد.
که یک شخص بتواند برای بار سوم ازدواج کنند هیچ چیز در این دنیا نشدنی نیز هست تا یک شخص می‌تواند ده‌ها بار هم ازدواج کند قانونی برای منع کردن آن وجود ندارد اما خوب طبیعی است که در جامعه و جوامع امروزی ما این یک امر نشدنی می باشد و به چشمه خیلی زشت و ناخوشایند هست.
بهتر است تصمیم گیری در ازدواج قدری هوشیار و کوشا تر باشیم تا بتوانیم زندگی سالمی داشته باشیم که تعداد دفعات طلاق ما زیاد نشود.
به گونه ای که با یکبار ازدواج سالم تا آخر عمر زندگی کنیم.
از نظر قانونی ازدواج سوم مانعی ندارد اما باید بپذیریم که در جامعه در خانواده اصلاً دیده خوبی ندارد پس بهتر است کمی با سختی و مشکلات زندگی دست و پنجه نرم کنیم و یک زندگی را داشته باشیم که بتوانیم در جامعه هم سربلند باشیم.
اینکه بخواهیم برای دفعه سوم ازدواج کنیم قطعاً باید از دفعات قبل بهتر و با دقت بیشتری در انتخاب نفر سوم دید بهتری داشته باشیم تا باز هم شکست نخوریم.
با دادن تست های شخصیت مشاوره و روانشناسی می‌توانیم خواسته‌های خود را نسبت به یک زندگی از دید یک روانشناس برخوردار باشیم تا در انتخاب همسر و ازدواج سوم کمی هوشیارانه تر باشیم.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

5 دیدگاه دربارهٔ «ازدواج سوم از دیدگاه مشاور طلاق و مشاوره خانواده»

  1. یک عقد ناموفق در ۱۵سالگی داشتم که عمل ازدواج هم صورت گرفت۶ماه بعد طلاق گرفتم دو سال بعدش یه زندگی ظاهرا عاشقانه شروع کردم و دوماه نامزدی و ۵ ماه زندگی سرد و خشک و بی روح….و همه اون احساسات محو شده بود و یک علاقه یک طرفه از سمت من باقی مونده بود .اعتیاد و خیانت و مشروب و شب گردی مجردی و رفیق بازی و و و و هزار دردسر دیگه که با همش به سختی داشتم کنار میومدم ولی اینکه دیگه دوستم نداشت عذابم میداد و این هم بعد از ۵ ماه منجر به طلاق شد الان من موندم و با یک روحیه شکننده و صبر فوق العاده پایین و زود رنجی و یک دنیا تنهایی و خاستگاران متعددی که هیچ کدوم شرایط من رو ندارن و به همین دلیل به سرانجام نمیرسه دارم نابود میشم تو سن ۲۰سالگی با این گذشته ایی که این همه اشتباه توشه راهنماییم کنید لطفا

  2. دوتاازدواج ناموفق داشتم.بابچه هام که ازهمسر اولم هستن زندگی میکنم به خاطر مشکلات مالی وجنسی نمیتونم تنها زندگی کنم به نظرتون چیکارکنم؟؟

    1. سلام عاطفه
      خیلی مجهول نوشتید . حضوری یا تلفنی صحبت کنید تا راهنمایی شوید .
      ۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶
      ۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰
      ۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴
      ۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶
      ۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶
      ۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۰
      ۰۲۱۲۶۸۵۲۹۶۰

  3. سلام وقت بخیر
    ۲۰سالم بود ازدواج کردم
    ولی شوهرم منو نخاست و به صورت تفاهمی جداشدیم
    ۲۵سالم بود با پسرعموم ازدواج کردم عاشقش بودم
    وقتی باهم ازدواج کردیم متوجه شدم کسی دیگه ایی تو زندگیمون هست که همسرم دوسش داره
    خیلی ضربه روحی سنگین بهم وارد شد
    تااینکه با همه این روحیاتم بازهم موندم پای زندگیم و کم کم همچی بظاهر درست شد ولی دیگه خانوادش هیچکدام ازمن خوششان نمیامد چون همسرم اخلاقش خوب شده بود مشروب نمیخورد و رفیق بازی نداشت
    من دوبار خودکشی کردم ولی متاسفانه زندم و بار بدنامی رو میکشونم
    اون منو نمخاد و من الان خانه پدریم هستم اینجاهم کسی از بودن من راضی نیست
    واقعا شرایط روحیم خراب شده دارم دیوونه میشم شایدم شدم ولی نمیفهمم…

    1. الان ۲۸سالمه و فرزندی ندارم
      منو برای اینده ایی روشن راهنمایی کنید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.