آرامش درمانی زناشویی

آرامش درمانی زناشویی

تاثیر آرامش درمانی در روابط زناشویی
تاثیر آرامش درمانی در روابط زناشویی

آرامش درمانی تاثیر بسزایی در خلق افراد دارد یکی از مسائل مهم در زندگی زناشویی ارامش است. آرامش می تواند معانی متفاتی را ایجاد کند. در رابطه زناشویی ممکن است مسائل متفاوتی بوجود آید بنابراین باید زن و شوهر آنقدر آرامش داشته باشند که بتوانند به راحتی مسائل را حل کنند.

زندگی زناشویی آرامش دهنده مانند بهشت است. شما می توانید با یادگیری آرامش درمانی آرامش را ایجاد کنید. زن و شوهر میتوانند با هم آرامش درمانی را یاد بگیرند. آرامش درمانی را با هم تمرین کنند. آرامش درمانی انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آرامش درمانی تصویر سازی است.

در برخی از آرامش درمانی ها از موزیک های مخصوص آرامش درمانی استفاده می شود. یک نمونه دیگر از آرامش درمانی ریکس کردن جزء به جزء بدن است. مثلا برای آرامش بیشتر می توانید ابتدا از نوک انگشتان پا شروع کنید.

تاثیر آرامش درمانی در روابط زناشویی
تاثیر آرامش درمانی در روابط زناشویی

۱-ابدا انگشتان پاهای خود را شل کنید بعد مچ پاها را شل کنید بعد ساق پاها را ریکس کنید. زانوها شل و شل تر شود.

۲- ران ها را در راحت ترین حالت قرار دهید. این شل شدگی بالا و بالا تر گسترش دهید. برای آرامش درمانی ریلکس شدن را در بدن خود هم ادامه دهید.

۳- سپس دستهای خود را شل و شل تر کنید تا آرامش درمان پیشرونده داشته باشید. برای بالا بردن آرامش درمانی گردن و شانه های خود را ریلکس تر کنید.

۴- بهترین قسمت آرامش درمانی شل کردن چانه ، لب ها ، گونه ها، چشم ها ، ابروها، پیشانی و سر است. آرامش درمانی در زندگی زناشویی بسیار مهم است.

تاثیر آرامش درمانی در روابط زناشویی
تاثیر آرامش درمانی در روابط زناشویی

برای آرامش درمانی می توانید از پکیج های موجود در سی دی ها یا…..استفاده کنید. جالب تر اینکه کودکان هم از آرامش درمانی می توانند بهره مند شوند. هر چه کودک در سن کمتری باشد آسیب بیشتر است به همچنین هر چه آرامش درمانی در سنین پایین تر شروع شود اثرات بهتری از آرامش درمانی خوااهند داشت.

آرزوی انسان ها رسیدن به آرامش است بنابراین باید راه های رسیدن به آرامش را پیدا کرد. همانطور که اشاره شد راه های متفاوت آرامش درمانی وجود دارد پس باید از آنها بهره برد. کتاب ها و سی دی های زیادی برای استفاده از آرامش درمانی وجود دارد. آرامش درمانی یکی از دریچه های بزرگ رسیدن به زندگی زناشویی است. که میتواند کیفیت و کمیت رابطه زناشویی را بهبود ببخشد. آرامش درمانی در سکس هم تاثیر زیادی دارد.

آرامش درمانی زناشویی
آرامش درمانی زناشویی

بهتر است که از آرامش درمانی به صورت جدی استفاده کرد. آرامش درمانی در حقیقت با کم کردن اضطراب و استرس می تواند راه بسیار کوتاهی برای خشبختی زوجین و در نهایت خانواده ها باشد. در نظر داشته باشید هر چقدر وقت بیشتری برای آرامش درمانی بگذارید آرامش بیشتری خواهید داشت و در این راستا می توانید راه کارهای بسیار مناسبی برای رسیدن به بهشت موعود زندگی زناشویی بیابید. افرادی که در صدد یاد گیری آرامش درمانی هستند به راحتی می توانند از آرامش درمانی استفاده نمایند و به یک آرامش عمیق دست پیدا کنند. فقط کافی است که انسان تصمیم بگیرد که زندگی پر باری داشته باشد. پیش به سوی آرامش