لباس پوشیدن از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

لباس پوشیدن   از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

لباس پوشیدن
لباس پوشیدن ساده ترین کار ممکن برای همه ما انسانها می باشد ولی بر اساس آمارهایی که گرفته شده متوجه این قضیه شده اند که هم آقایان و هم خانم ها قسمتی از درآمد زندگی خود را برای خریدن لباس و تیپ های شخصیتی خود استفاده می کنند.
حال آنکه لباس پوشیدن چه مزیت هایی می تواند داشته باشد را بررسی می‌کنیم.
خیلی ها سوال می کنند که لباس پوشیدن چه دلایلی می تواند بر روابط انسانها داشته باشد.
خوب طبیعی است که از سوالی که مطرح شد پاسخ گویا می باشد پیش انسانی بد تیپی را دوست ندارد. و همه ما دوست داریم که یک لباس تمیز آراسته و شیک و مرتب بپوشیم و در جایی که عبور و مرور می‌کنیم از نظر پوشش جلب توجه نماییم.
آیا این اتفاق درست است؟
پاسخ خیر میباشد.
پس لباس پوشیدن باید به چه صورت باشد؟
پاسخ بسیار خوبی می توانیم در این مورد به شما بگوییم که لباس پوشیدند چگونه و به چه صورتی باید باشد عکس از درد نوجوانان جوانان و همچنین میانسالی بیشترین خرید و فروش لباس می شود زیرا به دلیل اینکه در این سنین بازه زمانی برای ایجاد یک رابطه و یک ارتباط می‌باشد اشخاص دوست دارند با پوشیدن لباس‌های متفاوت بیشتر خود را جلوه دهند.
خوب قطعا می‌دانید یک شخصیت تازه متولد شده تا صحنه نوجوانی که در حال رشد می باشد از نظر جسمی چقدر اندام ابعاد و سازهای عمو متغیر است و هر چندین ماه یکبار یک کودک تازه متولد شده  می‌توانند باعث خرید لباس برای او شود.
اگر بخواهیم تمامی این حرف ها را به یک صورت مرتب کنیم و و از بدو تولد تا آخر عمر این ها را دسته بندی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که لباس خریدن در کودکی بسیار زیاد بوده زیر کودک در حال رشد است و سایز الو تغییر می کند.
سپس به سن نوجوانی می رسیم که کودک رویاهایی در سر دارد اما یکی از بیشترین بازه سنی برای خرید لباس از سنین جوانی تا میانسالی میباشد یعنی از سن ۱۷ سالگی تا سن ۳۵ سالگی.
در این بازه زمانی بیشترین خرید لباس در این افراد می باشد به خصوص در خانم ها.
خانم ها بیشترین خرید لباس را دارند و برای ایجاد جلب توجه و خودنمایی بیشترین پول را برای لباس می دهند.
تمامی این حرف هایی که گفته شود بازه اشخاص را در سنین مختلف روشن کرده و نشان می دهد افراد در چه سنینی بیشترین پول خود را صرف خرید لباس می کند.
از نظر علم روانشناسی باید به این نتیجه برسیم که والدین موظفند کودک خود را در زمان خردسالی با لباس های رنگی و بچه گانه و مناسب سایز و ظاهر او تهیه کنند و همچنین در سنین نوجوانی والدین این اجازه را بدهند که کودک و فرزند خود در خرید لباس خود به طور شخصی نظر دهی کند‌ و در سنین جوانی و به بعد خودش است بتوانند با نظر مستقیم و شخصی خود لباس خود را بخرد.
لباس باید به گونه ای باشد که از نظر علم روانشناسی و همچنین اشخاصی که حرفه ی مد و فشن دارند اندازه سایز طرف باشد و متناسب با شخصیت و حرفه و کار او باشد و همچنین لباس نباید به گونه‌ای باشد که زیاد گشاد و زیاد تنگ باشد و از عکس ها و نوشته های زشت و زننده و جامعه گریز باشد.

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲