غر زدن از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

غر زدن از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

غر زدن
غر زدن اکثرا در بین خانم‌ها بیشتر رایج می باشد.
بیشتر کسانی غر می زنند که کمی مشکل عصبی داشته باشند.
بچه ها بعد از آن دختر خانوم ها و  پیرزن ها و در آخر پیرمردها کسانی هستند که بیشتر از همه در حال غر زدن یا نق زدن می باشند.
اکثر خانم ها از کودکی تا به پیری در حال غر زدن هستند هیچکس علت آن را به طور دقیق متوجه نشده اما همانطور که ذکر شد اکثر خانم‌ها در حال غر زدن هستند این اتفاق بیشتر در دختران نوجوان و جوان و سپس پیرزن ها و خانم های مسن بیشتر رخ می دهد.
کسانی که بیشتر از همه غر میزنم از نظر درونی خود را تخلیه کرده و خود را خالی میکنند.
غر زدن یک نوع شکایت می باشد که از نظر میانی و گفتاری با خود نوع شکایت فرق میکند.
اگر مشکلی به وجود بیاید ما میتوانیم از طرف شکایت کنیم مورد را با آن در میان بگذاریم و سپس به حل و بررسی از آن بپردازیم اما کسانیکه این کار را انجام نمی‌دهند یکسره در حال غر زدن هستند.
بیشترین کسانی که حالت غر زدن را دارا هستند اصولاً دخترانی که قبل از پریود بودن هستند بیشتر از همه غر میزنند.
طبق آمار و تجاربی که گرفته شده متوجه آن شده اند که بیشترین آمار غر زدن شامل دختران از زمینه ۶ تا ۱۲ و همچنین از ۱۶ تا ۲۰ می باشد.
در این بازی خونین دختران بیشترین غر را می زنند.
کمی سکوت و دادن اختیار به کسانی که قور می‌زنند می‌توانند آنها را آرام کنند حد تا سفارش شده کسانی که همیشه غر می زنند با آنها به مهربانی رفتار کرده تا آرامش و خود را به دست بیاورند.
غر زدن کودکان امری طبیعی میباشد زیرا کودکان هنوز به بلوغ کامل نرسیده و همه چیز را برای خود میخواهند و قدرت اینکه همه چیز در این دنیا برای ما نیست را ندارند به خاطر همین می باشد که وقتی از سنی نه کودکی به بزرگسالی می رسند از نظر طبیعت و طبیعی بودند بر زدن آنها کمتر می شود.
آقا پسر ها کمترین کسانی هستند که غر میزنند حتا پسرها طبق آماری که گرفته شده درصد غر زدن آنها به زیر ۳ درصد هم می‌رسد. پسرها چون این قابلیت را دارند که بیشتر نسبت به خانومها سختی را تحمل کنند و نسبت خانم ها قانع تر هم هستند.

 

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲