آدم های خوش شانس از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

آدم های خوش شانس از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

آدمهای خوش شانس
آدم‌های خوش شانس واقعاً کسانی هستند که از نظر شانس خیلی خوش شانس می باشند.
در بین خانمها و آقایان ؛ آقایان می باشند که از نظر خوش شانسی جزء دسته ی آدمهای خوش شانس می باشند.
هیچکس علت آن را متوجه نشده از نظر علمی فیزیکی زبانشناسی و ۷۰ جبرو ریاضیات هم علت آنکه آقایان چرا خوش شانس تر از خانم ها هستند را متوجه نشدند البته شانس از نظر خیلی ها وجود ندارد ولی از نظر خیلی ها هم وجود دارد . چرا بعضی ها خوش شانس هستند را هیچکس علت آن را جویا نشده و از نظر قانونی و علمی هم علتی برای آن پیدا نکرده است اما کسانی که از نظر خوش شانسی و آدم‌های خوش شانس را بررسی کرده اند متوجه شده اند که خیلی از این آدم ها کاریزما های مثبتی را برای خود در زندگی می فرستند.
از نظر روحی انسانهای هستند بسیار شاداب و از نظر جسمی بسیار فعال و پر انرژی می باشد اما هیچ کدام از اینها دلیل نمی‌شود که انسان یک آدم خوش شانس باشند خیلی ها میگویند که ما هم پر انرژی هستیم و هم شاداب ما خوش شانس هستیم همان طور که ذکر شد طبق آمارها و رفتارهایی که از این انسانها به بررسی آمده بیشتر خوش شانس و انسان های شاداب و پر انرژی بودند و از همه نظرها به فعالیت و فعال بودن خود بیشتر می افزایند.
خدا خیلی ها موفقیت آدم‌های خوش شانس را بر اساس شانس می‌گذارند اما تلاش‌های آنها را نادیده می گیرند.
خیلی از مردم تا بر سر جای پارک شانس را وسط می گذارند و می گویند فلانی خیلی خوش شانس است که جای پارک گیرش آمد.
موضوع شانس بیشتر در پسرها و آقایان اتفاق می‌افتد که همیشه برای رقابت و سنجیدن شانس خود به رقابت هم می‌پردازند است و در بازی‌های شانسی و همچنین در انجام امور کارهایی که شانس بیشتر حرف اول را می زند به رقابت می پردازند اگرچه این رقابت‌ها بیشتر به صورت تفریح و خنده می باشد.

 

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲