رفتار پس از خیانت همسر از دیدگاه مشاور خانواده و ازدواج

رفتار پس از خیانت همسر از دیدگاه مشاور خانواده و ازدواج

 

خیانت خیانت خیانت و باز هم خیانت رفتارهای ناپسند در رابطه با خیانت یکی از عوامل هستند که باعث خیانت بین زوجین می شود.
زمان آنقدر نیست که بخواهیم علتهای خیانت را بررسی کنیم ولی همین که بدانیم یک شخص خیانت کرده کافی از حال آنکه رفتارهای پس از خیانت چه باید باشد را بررسی می‌کنیم اصولاً کسی که خیانت کرده رفتار های پشیمانی  را در پیش می‌گیرد و از همسر خود توقع دارد که آن را ببخشد.
اینکه آیا باید همسر خیانت کرده خود را ببخشیم یا نه یک امری است جداگانه که آیا آن شخص باید بخشیده بشود یا خیر حال این عوامل را بررسی می‌کنیم.
به یاد داشته باشیم که رفتار پس از خیانت میتواند از روی احساس و همچنین ضربه خوردن باشد به داشته باشید به هیچ عنوان رفتار پس از خیانت همسر خود را ملاک قرار ندید یعنی به گونه ای باشد که رفتار شما تاثیر بیشتری از روی خیانت نگذارد چون بالاتر از خیانت می تواند عامل دیگه وجود داشته باشد به قول معروف بالاتر از سیاهی رنگی نیست می‌توانیم این موضوع خیانت را از طریق کمک روانشناس یا مشاوره به تحلیل و تجزیه بپردازیم تا ثابت کنند و نشان دهد که آیا میشود این خیانت را بخشید یا نه.
ما به زوجین یعنی به هر دو طرف به زوجین اعلام را می کنیم که حتماً به یاد داشته باشند رفتار پس از خیانت همسر خود را باعث ایجاد وجوداین کنند یعنی رفتار پس از خیانت همسر خیلی مهمتر از خود خیانت می باشد اصولاً اگر یک زن خیانتی را مرتکب شود به بدترین نوع شکل از طرف همسر خود مورد خطاب قرار می گیرد و یا حتا گاهی هم دیدیم که منجر به قتل می شود.
یعنی کاری بدتر از خیانت پس به یاد داشته باشیم که با حفظ آرامش و اندیشیدن درست رفتار متناسبی داشته باشیم و همیشه این را آویزه گوش خود بکنیم که با رفتار ناپسند پس از خیانت منجر نشویم

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲