روش های جذب همسران از دیدگاه روانشناس و مشاور خانواده

روش های جذب همسران از دیدگاه روانشناس و مشاور خانواده

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک.۳۵۲

 

 

راههای جذب همسر

شما باید توانایی اینکه همسر خود را جذب کنید را داشته باشید. یعنی به گونه ای که کاری را انجام بدهید که همسر شما هر وقت هر جمعی بود به شما فکر کند به فکر و ذهن عوض سمت شما باشد این کار یکی از عواملی است که باعث ایجاد خیانت نمی شود یعنی همسر تمام فکر و ذکر خود را مشغول شما می کند.
شروع یک رابطه جدید یشه بهترین قسمت از یک رابطه می‌باشد زیرا شروع یک رابطه باعث ایجاد هیجان و لذت و شادی می باشد همچنین این هیجان هیچ وقت تکرار نخواهد شد حالا سوال این است که آیا ما می‌توانیم کاری را انجام بدهیم که همیشه این هیجان پایدار بماند ایا می توانیم کاری را بکنیم که همسرمان بیشتر دوستمان داشته باشد آیا می توانیم کاری را بکنیم که همسرمان بیشتر دوستمان داشته باشد؟؟

می‌دانیم که مردها دید کلی دارند یعنی اینکه اگر مردی در سرکار می باشد طبقه آن جا ندارد که شما با آن تماس بگیرید چون در کنار خود این را می‌دانند که شما مطلع هستید همسرتان سرکار می باشد و سرش شلوغ است اما این دلیل کار نیست شما باید به گونه ای رفتار کنید که همسرتان همچنان در کنار کار به زندگی و همچنین شما ارتباط برقرار کنند و تلاش کنید که او را مجذوب خودتان نگه دارید.
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اکثر خانمها آن را مرتکب می شود این است که همیشه از همسر خود شکایت می کنند که چرا فلان روز با من تماس نگرفته چرا موقع ناهار که در محل کار بودی زنگ نزدی چرا داشتی میومدی خبر نکردی و امثال این نوع شکایت ها.
این امری بسیار زشت و ناپسند می باشد و هیچگاه این کار را نکنید زیرا این کار باعث می شود به جای اینکه بیشتر دوستتان داشته باشد از شما دور می شود و فقط تو را دور می کنید.
سعی کنید احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید اگر می خواهید بدانید که با چه روشهایی او را مجذوب خود نگه می دارید می‌توانید لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی لذت می برید و احساس جذابیت پیدا می کنید وقتی خودتان احساس خوبی داشته باشید قطعاً در ظاهرتان و چهره تان پیدا می شود و همچنین احساس اعتماد به نفس بالای می‌کنید.
قطعاً به ظاهرتان توجه کنید شاید ساده به نظر برسد ولی برای گذاشتن اولین تاثیر بر روی طرف مقابل خیلی مهم و حیاتی می باشد.
سعی کنید همیشه و یا گاهی شما هم پیش قدم شوید سر سخت و سفت بودن را فراموش کنید سعی کنید گاهی هم شما پیشقدم باشید اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید زیرا طرف مقابل بد عادت میشود اگر می‌خواهید همیشه مجذوب طرف مقابل باشید سعی کنید احساسات او را در نهایت نگه دارید.