قصه خواندن برای کودکان، یک تا پنج سال

 قصه خواندن برای کودکان، یک تا پنج سال
برای اینکه فرزندتان به کتاب و کتاب‌خوانی علاقه‌مند شود از همان سنین نوزادی برایش کتاب‌های مختلف بخرید.
برای اینکه فرزندتان به کتاب و کتاب‌خوانی علاقه‌مند شود از همان سنین نوزادی برایش کتاب‌های مختلف بخرید و این روند را تا سال‌های بعد رشد کودک همچنان ادامه دهید. درصورتی‌که یکی از دغدغه‌های فرزند پروری شما استفاده از آموزش‌های صحیح و مناسب است، خرید این کتاب‌های آموزشی جالب و سرگرم‌کننده را به شما توصیه می‌کنیم.
۱٫ پازل و شعر در کنار هم
با خرید مجموعه کتاب‌های «بخون و بچین» با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم کتاب شعر دارید و هم در لابه‌لای کتاب پازل‌هایی متناسب با موضوع داستان وجود دارد که فرزند شما می‌تواند آن‌ها را به‌هم‌ریخته و دوباره بسازد. این کتاب‌ها تصویرسازی خوش‌رنگ و لعابی دارند و جنس جلد کتاب شبیه فوم پلاستیکی است. داخل صفحات هم از مقوای ضخیمی ساخته‌شده، بنابراین با خیال راحت آن را در اختیار کودکان کم سن و سال قرار دهید تا از دیدن تصاویر زیبای کتاب لذت ببرند، شعرها را همراه با شما بخوانند و درنهایت قطعات یک پازل ساده را کنار هم بچینند. این مجموعه موضوعات مختلفی دارد و قیمت هر یک از کتاب‌ها ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان است. ناشر این مجموعه آریا نوین است.
۲٫ کتاب‌های دوزبانه با موضوعات روزمره
انتشارات بنفشه کتاب‌های دوزبانه ساده‌ای را روانه بازار کرده که با اسامی «من و خواب»، «من و حمام» و… در کتاب‌فروشی‌ها موجود است. در این کتاب کودک می‌تواند تصاویر مختلف را ببیند که در کنار هر تصویر نام فارسی و انگلیسی کتاب دیده می‌شود. این کتاب‌های ساده بسیار جذاب بوده و مناسب مادرانی هستند که دغدغه آن‌ها آموزش زبان انگلیسی از دوران کودکی است. قیمت هرکدام از این کتاب های کوچک و بامزه ۲۵۰۰ تومان است.
۳٫ قورباغه دندونت کو؟
ناشران مختلف در تلاش هستند تا برای کودکان خردسال کتاب هایی را منتشر کنند که ظاهر جذاب و متفاوتی داشته باشد. در این راستا انتشارات پیدایش هم کتاب مصوری را منتشر کرده که شکل ظاهری آن شبیه سر یک قورباغه است و داخل آن شعر های کوتاه و تصاویر جالبی برای کودکان دیده می‌شود. یکی از این شعرها را همین‌جا بخوانید:
دکمه پیرهن من
افتاد و چند تا قل خورد
کلاغه از راه رسید
دکمه را برداشت و برد
داد زدم آی کلاغه
کجا می ری قارقار؟
دکمه پیرهنم را
فوری سر جاش بذار
این شعر های کوتاه
نویسنده این کتاب مریم هاشم‌پور و تصویرگر آن علیرضا جلالی فر است. می‌توانید این کتاب را با مبلغ ۱۳ هزار تومان برای فرزندتان تهیه کنید.
۴٫ ترانه های نی نی
این کتاب هم برای کودکان ۶ تا ۱۸ ماه منتشرشده و با خرید آن می‌توانید از همان سنین کم فرزندتان را با کتاب و کتاب‌خوانی آشنا کنید. شکل ظاهری این کتاب هم با داشتن رنگ‌های تند و زیبا، برای کودکان جذاب است و به آن‌ها کمک می‌کند شعرهای کوتاهی را یاد بگیرند و با اسامی بعضی از اشیای اتاقشان بیشتر آشنا شوند.
یه توپ دارم قل می زنه
مال کیه؟ مال منه
ناشر این کتاب انتشارات پیدایش است که در سال‌های ۸۱، ۸۲ و ۸۶ ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب شناخته‌شده و کتاب ترانه های نی نی را با قیمت ۱۵ هزار تومان در دسترس مادران کتاب دوست قرار داده است.
۵٫ یک کوسه و پنج ماهی
یک کتاب جالب برای آموزش عددها و رنگ‌ها به خردسالان است. به کمک این کتاب می‌توانید عددهای ۱ تا ۵ را به کودک کم سن و سالتان بیاموزید و او را به‌حساب کتاب و ریاضی علاقه‌مند سازید.
کوسه ۱ ماهی زرد خورد
در شکم کوسه ۳ ماهی باهم دوست شدند
اما زورشان به کوسه نرسید
کتاب یک کوسه و پنج ماهی از سوی انتشارات شهر قلم منتشرشده و در گروه مجموعه نی نی آموز قرار دارد. درواقع این کتاب‌ها برای بچه‌های زیر سه سال طراحی و نوشته‌شده‌اند و مفاهیم آموزشی را در قالب داستان‌های زیبا به کودکان آموزش می‌دهند.
نویسنده کتاب علی‌اصغر سیدآبادی و تصویرگر آن مهدیه صفایی نیا است. این کتاب ۹۵۰۰ تومان قیمت دارد.
۶٫ صدای کی؟صدای چی؟
برای آموزش صداهای مختلف به کودکان، راه‌های مختلفی وجود دارد که بیشتر مادران کم‌وبیش آن‌ها را می‌شناسند اما گاهی اوقات می‌توان باظرافت و دقت بیشتری این مفاهیم را به کودک آموخت. یکی از روش‌های جذاب آموزشی استفاده از شعر و آموزش است که در مجموعه کتاب های «صدای کی؟ صدای چی؟» از این راه استفاده‌شده است. تصویرگری جذاب و زیبای کتاب که برگرفته از اشکال خمیری است، به فهم بیشتر مطالب برای خردسالان کمک می‌کند. این مجموعه با عناوینی از صداهای مختلف شامل حیوانات خانگی، پرنده‌های مزرعه، آلات موسیقی( در دو جلد)، حیوانات جنگل(در دو جلد)، نی‌نی‌ها، وسایل نقلیه، حشرات و حیوانات مزرعه منتشرشده است و در انتهای کتاب مادران می‌توانند سؤالات ساده‌ای را درباره موضوع کتاب از فرزندشان بپرسند.
انتشارات قدیانی کتاب‌های «صدای‌کی؟ صدای چی؟» سروده‌ مریم اسلامی را باقیمت هر جلد ۱۱۰۰۰ تومان روانه‌ بازار کرده است.
منبع : niniban.com

مشاوره و روانشناسی

تلفنی رایگان خدمات روانشناسی – مشاوره- روانپزشکی – آرامش درمانی – هیپنوتیزم درمانی – مجوز ۶۶۰۷۲

-☎️ ۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶

۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰

۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۰

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۶۰

بهترین مشاور و روانشناس خانواده و ازدواج ❤️❤️❤️??? مشاوره آنلاین – مشاوره حضوری، تلفنی – اعصاب و روان نوروفیدبک- بایوفیدبک-

?????????????

تحت نظر متخصص اعصاب و روان_ متخصص روانشناسی – متخصص مشاوره – مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج – مشاوره نوجوان، مشاوره کودک – درمان افسردگی، وسواس، استرس، بیش فعالی – اختلالات یادگیری – مشاوره تحصیلی- کنترل خشم – درمان اتیسم

– – ???? ?????????

مطالب آموزنده و درمان در سایت : https://ravanshenasa.com

و اینستاگرام ما ? @DR.RAVANSHENAS1

خیابان نیاوران چهارراه مژده نبش نجابت جو پلاک ۳۵۲ طبقه دوم شمالی ۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶- – ۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰–۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴-۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶–۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶

telegram.me/ravanshenasiii

https://t.me/ravanshenasiiii

مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره کودک ، مشاوره قبل از ازدواج- مشاوره خواستگاری- مشاوره نوجوان – مشاوره شغلی- مشاوره تحصیلی- مشاوره بازرگانی- تنظیم خانواده

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶

۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶

۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴

۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰

۲۶۸۵۲۹۴۰

۲۶۸۵۲۹۶۰

آدرس: تهران- خیابان نیاوران- چهارراه مژده- نبش نجابت جو- پلاک ۳۵۲- طبقه ۲ شمالی – طبقه فوقانی بانک پاسارگاد

روانشناسی ، روانپزشکی- زوج درمانی- مشاوره طلاق-

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

http://moshaverehezdevaje.com

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

https://ravanshenasa.com

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

http://khanevadehh.com

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

https://ppsyc.com

آدرس: مشاوره و روانشناسی کودک منطقه ۱- نیاوران چها رراه مژده نبش نجابت جو پلاک ۳۵۲ طبقه ۲ شمالی بانک پاسارگاد

مشاوره تلفنی رایگان

مشاوره خانواده و ازدواج ۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۲۷۲۸۹۰۴

مشاوره کودک و نوجوان- ۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۲۷۱۵۸۸۶

زوج درمانی توسط متحصص مشاوره ۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۲۷۱۵۸۸۶

روان درمانی  ۲۶۸۵۲۹۴۰-۲۲۷۲۸۹۰۴

هیپنوتراپی-۲۶۸۵۲۹۴۰-۲۲۷۲۸۹۰۴

مشاوره شغلی- ۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۶۸۵۲۹۶۰

مشاوره تحصیلی– ۲۲۷۲۸۹۰۴ ۲۶۸۵۲۹۴۰-

روانپزشک-۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۲۷۲۸۹۰۴-

روانشناس– ۲۲۷۱۵۸۸۶ ۲۶۸۵۲۹۴۰-

روانکاوی—۲۶۸۵۲۹۶۰-۲۲۷۲۸۹۰۴

آرامش درمانی—۲۶۸۵۲۹۴۰- ۲۲۷۲۸۹۰۴

یک دیدگاه دربارهٔ «قصه خواندن برای کودکان، یک تا پنج سال»

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.