مشاوره ازدواج حضوری

ما در مرکز مشاوره ازدواج حضوری آماده ارائه بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها به شما عزیزان هستیم. برای ارتباط با ما و هماهنگی روز و ساعت جلسه همین حالا می توانید از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس حاصل نمایید و زمان دقیق جلسه مشاوره ازدواج حضوری را تنظیم نمایید.

همان طور که می دانید ازدواج یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر فردی برای زندگی خود در نظر می گیرد تا ادامه ی سال های زندگی خود را با فرد مورد نظر و مورد علاقه خود سپری کند.

هدف اصلی مشاوره ازدواج حضوری این است که شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشاوره ازدواج حضوری

در حقیقت مشاوره ازدواج حضوری به عنوان عامل پیشگیری کننده از طلاق بعد از ازدواج می باشد.

رویکرد ها و تکنیک های مورد استفاده در جلسه مشاوره ممکن است با توجه به موضوعاتی که آقا و خانم مطرح می کنند متفاوت باشد.

در واقع به عبارت دیگر هدف از مشاوره ازدواج حضوری ، کمک به افرادی است که در آستانه ازدواج بوده و تمایل دارند از درست بودن انتخاب و تصمیم خود ، مطمئن شوند.

مشاوره ازدواج حضوری به داماد و عروس کمک می کند تا در مورد همدیگر اطلاعات بیشتری کسب کنند و مهارت های حل مسئله و عبور از مسائل ریز و درشت زندگی مشترک را بدست بیاورند.

به شما توصیه میکنیم حتما از جلسه های مشاوره ازدواج حضوری استفاده نمایید ، برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر در مورد زمان و روزهای جلسه های مشاوره می توانید همین حالا از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید و پاسخ سوال های خود را در این زمینه دریافت کنید.

مزایای مشاوره ازدواج حضوری چیست ؟

شما آموزش می بینید که چگونه مشکلات احتمالی ایجاد شده در طول مسیر زندگی مشترک را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنید.

در این جلسه ها شما شناخت بیشتر و بهتری از همسرتان بدست می آورید و کاملا متوجه می شوید که نیاز های همسرتان چه چیزهایی است.

همچنین مهم تر از همه این ها این موضوع است که شما یاد می گیرید مهارت های مورد نیاز برای شروع و ادامه یک ازدواج خوب چه مواردی هستند.

مشاوره ازدواج حضوری یکی از بهترین راهکارها برای کمک به زوج هایی است که می خواهند بعد از ازدواج یک رابطه موفق ، قوی و سالم داشته باشند.

مشاوره ازدواج حضوری
مشاوره ازدواج حضوری

بنابراین با توجه به توضیحاتی که تا این قسمت به شما ارائه شد متوجه شدیم که استفاده از خدمات و جلسه های مشاوره ازدواج حضوری به شما کمک می کند تا آن چیزهایی که برای شروع ازدواج مهم هستند اما شما اطلاع و شناخت کافی از آنها ندارید را به درستی و به صورت کامل یاد بگیرید و به آن ها تسلط کافی پیدا کنید.

برای اینکه یک ازدواج موفق و خوب داشته باشید ، شما نیاز دارید تا ابتدا خودتان را بشناسید ، اینکه چه چیزهایی از زندگی مشترک تان می خواهید و از چه روشی می خواهید به آن خواسته های تان برسید.

روانشناس

جلسه های مشاوره ازدواج

جلسه های مشاوره ازدواج حضوری مسیر مشخص و واضحی را برای انتخاب شریک زندگی مناسب به شما ارائه می دهد.

روان شناسان و مشاوران ازدواج می توانند با تشکیل چند جلسه مشاوره ، به خانم و آقا برای انتخاب صحیح و هوشمندانه شریک زندگی خود کمک بسیار زیادی کنند.

در اغلب موارد نیز مشاور می تواند با انجام تست های شخصیت شناسی و آزمون های مرتبط با این موضوع به بررسی تیپ های شخصیتی و ویژگی های شخصیتی هر دو طرف بپردازد.

بهتر است پسر و دختر به بلوغ فکری که برای ازدواج لازم و ضروری است رسیده باشند.

بهترین زمان برای مشاوره ازدواج حضوری بعد از چند جلسه آشنایی و کسب شناخت کلی از طرف مقابل تان است.

البته قبل از اینکه علاقه شدید یا وابستگی به طرف مقابل تان ایجاد شود.

اما افرادی که در حال حاضر در رابطه آشنایی پیش از ازدواج به سر می برند هم قبل از تصمیم گیری نهایی در این مورد ضروری است که به مشاور مراجعه کنند چون معمولا در رابطه های آشنایی ، حتی اگر طولانی مدت هم باشد ، باز هم شناخت کافی و کاملی از طرف مقابل بدست نمی آید.

در حقیقت یک ازدواج خوب دو بخش مهم دارد :

۱- انتخاب درست

۲- ساختن و حفظ رابطه سالم

مشاوره ازدواج حضوری با تمرکز بر روی این دو بخش مهم انجام می شود.

یعنی با افزایش آگاهی و جلب توجه شما به تفاوت های فردی تان ، ویژگی های طرف مقابل تان ، حوزه های احتمالی مشکل و مهارت های مورد نیاز هر کدام تان ، به شما کمک می کند در درجه اول انتخاب درستی داشته باشید و در درجه دوم بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در آینده با آنها مواجه شوید را پیش بینی می کند و برای آنها راه حل ارائه می دهد.