سلام خسته نباشید
 
من ۲۲ سالمه لیسانس نرم افزار دارم از خواجه نصیر به مدت ۱ و نیم هست که با اقایی یه صورت مجازی اشنا شدم که ۵۰ سالشونه داروساز هستن و۳۰ ساله که سوئد زندگی میکنن.ما بهم علاقه مند شدیم و تو این مدت سعی کردیم همو بهتر بشناسیم (که البته کافی نیست چون من ایشون رو ندیدم و به دلیلی نمیتونن برگردن ایران و اگر ما بخوایم همدیگر رو ببینیم در یه کشور دیگه میتونیم که فرقی هم نداره کجا باشه.)از اونجایی که  همیشه  از کودکی رویای خارج رفتن رو داشتم و در المپیاد های جهانی ریاضی شرکت میکردم(سال ۲۰۱۰و۲۰۱۲ مدال تقره گرفتم)و همیشه سعی داشتم خودم رو مطرح کنم دنیا ها و افکار و شخصیت های زیادی رو بشناسم و تجربه های زیادی کسب کنم(در هر زمینه ای!)
 
من به تازگی فارغ التحصیل شدم و دارم برای ازمون ایتلس اماده میشم و روی یک مقاله ای کار میکنم که امیدوارم در ISI ثبت بشه تا به این شکل بتونم بورسیه ی تحصیلی از دانشگاه های سوئد بگیرم.
چیزی که باعث شد من به شما پیام بدم مخالفت خانوادم برای مهاجرت کردنه به هر طریق!
 
با اینکه من سعی میکنم با دادن اطلاعات دنیای سیاهی که اونا از خارج از ایران دارن پاک کنم ولی حتی اگر تو یه مساله متقاعد بشن بازم مساله ی دیگه ای رو بهونه میکنن و این وضع ادامه داره تا تهش به این میرسیم که در هر صورت بابات نمیذاره!
 
پدرم تقریبا ۱۰ سال هست که در یک شهر دیگه زندگی میکنه و دامداری رو شروع کرده و سالی ۱ بار هم به ما سر نمیزنه و در کل ارتباط زیادی نداریم و هر وقت هم تلفنی حرف میزنیم تهش دعوا میشه.
 
بگذریم ….
 
از لحاظ قانونی من میتونم پاسپورتم رو بگیرم و ویزای شینگن هم اون اقا برای من قراره بفرسته(این جدا از بورس و … هست)و من مشکلی برای خروج از کشور ندارم.اما میدونم که خانوادم ۱۲۰درصد مخالفن و من هم دوست ندارم با نارضایتی و بحث و دعوا خانوادم رو ترک کنم.
 
خواست من از شما این هست که من رو راهنمایی کنید تا بتونم مشکلم رو با خانوادم حل کنم.
 
سعی کردم توضیحاتی از خودم بگم و اگر سوالی هم هست حتما جواب میدم.فقط خواهش میکنم در اولین فرصتتون جواب پیامم رو بدید
 
سپاس 
 پاسخ مشاور خانواده
سلام
بهتره کوتاه ترین راه رو برای خارج رفتن انتخاب کنید که همون ازدواج هست . در صورت ازدواج خانواده ها حرفی برای گفتن ندارن . در مورد ویژگی های فرد مورد علاقه هم توضیح بفرمایید تا دقیق تر راهنمایی شوید . با سپاس

 

 


 

  • ,
  • or