تنهایی از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

تنهایی از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

تنهایی
تنهایی بیشترین چیزی که کنار یک انسان این روزها می توانید پیدا کنید نهایی می باشد به قدری مطالب در مورد تنهایی زیاد است به قدری این روزها تنهایی بلای جان جوانان  تنها شده که تمامی دنیا را تنهایی در بر گرفته است و به گونه ای که تمامی آهنگ هایی که این روزا گوش می‌دهیم تا فیلمها سریالها سینما موسیقی همه و همه از نظر و دیده تنهایی برداشت شده به گونه ای که عشق و یا کسی را که دوست داشتیم به هر دلیلی از دست داده ایم و با ایجاد تنهایی داریم زجر می کشیم . درباره مسئله تنهایی به همین سادگی ها نمی توان صحبت کرد چون به قدر این مسئله این روزها باب شده و زیاد شده که هر شخصی برای خود یک حرف و یک سازی میزند.
تنهایی علت های فراوانی دارد تنهایی دردهای خود را دارد تنهایی عالمه خود را دارد تنهایی به قلب عاشقان دنیای پر از غمی دارد.
درباره تنهایی و درد آن بیشتر از این نمی خواهیم سخن بگوییم و روشن میکنیم به تنهایی از نظر افراد خوشبخت که تنهایی به آنها غلبه نکرد.
در پایان به این نتیجه می‌رسیم که از نظر خیلی از افراد که تعداد کمتری نسبت به افراد تنها دارند این جواب را می‌توانیم باز می کنیم و به این نتیجه می‌رسیم که از نظر این اشخاص و همچنین روانشناسان تنهایی نه تنها دردی دوا نمی کند بلکه باعث افسردگی و پسرفت در زندگی می شود.
اصولاً آدم های موفق و زرنگ کسانی بودند که وقتی بعد از یک شکست یا چندین شرکت است خود را از تنور تنهایی به بیرون کشیدند و تلاش کردند که زندگی دوباره بسازند باز هم تکرار می کنیم کسانی در این مورد پیروز و موفق هستند که خود را از چاه تنهایی به بیرون کشیده و یک زندگی موفقی را ساخته اند.
مراجعه کنندگان درباره اشخاص تنهاها به فراوان زیاد هستند که برای ایجاد شروع یک رابطه جدید به روانشناسان اقدام می کنند. با این که باید زودتر از این حرفا مراجعه کرد اما باز هم دیر نشده و می توان یک زندگی و شروع دوباره ای داشت امیدواریم که به هیچ عنوان هیچ وقت در زندگی تنها نباشید و تنهایی را زیاد نکشید.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲