مشاوره خانواده و احساس خوشحالى

مشاوره خانواده و احساس خوشحالى : احساس خوشحالى از بدبیارى دیگران از دیدگاه روانشناس و روانپزشک : احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران . متاسفانه بعضی انسان ها هستند احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران دیگران می کنند. اینکه ما احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران بخواهیم بکنیم واقعا زشت و بد است. اینکه خود تلاش نمی کنیم و حرکتی انجام نمی دهیم و چشم این را نداریم که دیگران را هم موفق ببینیم چقدر زشت و ناپسند هست. بهتر است ما آدمها با کارهای درست ، دید متفکرانه و خلاقانه و همچینن سعی و تلاش در کار خود با قدرت به شیوه و راهی پیش بریم که چشم به عقب افتادگی دیگران نداشته باشیم. همیشه حس رقابت باعث می شود ما در کارمان با انگیزه تر و خلاقانه تر باشیم ، اینکه ما بخواهیم با احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران خوشحال باشیم نه تنها ما را به جایی نمی رساند بلکه باعث پسرفت خودمان هم میش شود . چون یک جت نشسته ایم و منتظر این هستیم تا فردی شکست بخورد ، زیرا خودمان حتی عرضه ی این را هم نداریم که حرکتی کنیم . زیرا انسان ها با شکست درس می گیرن.

 

مشاوره خانواده و احساس خوشحالى

طبیعی هست انسان هایی که با احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران خوشحال می شوند اشخاصی هستند که بسیار ضعیف و ناتوان هستند ، باید بدانیم این افراد که احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران می کنند چقدر خطرناک و حسود می باشند ، حتی دیدن چشم موفقیت دیگران را هم ندارند . حتی عجیب ترین کار ممکن این هست که این اشخاص کسانی را که در حال موفقیت می بینند با حرفها و توجیه های مسخره سعی دارند کارهای آن شخص را بی ارزش کنند ، باید یاد بگیریم با این گونه افراد در زندگی زیاد برخوردی نداشته باشیم زیرا فوق العاده خطرناک می باشند. حواسمان به زندگیمان باشد مبادا اشخاصی که احساس خوشحالی از بدبیاری دیگران می کنند وارد زندگیمان نشوند.

مشاوره خانواده و احساس خوشحالى
مشاوره خانواده و احساس خوشحالى

 

مشاوره خانواده و احساس خوشحالى

مشاوره خانواده و احساس خوشحالى | مشاوره پیش از ازدواج تلفنی، مشاوره قبل از ازدواج آنلاین و حضوری، مشاوره ازدواج دوم، مشاوره خانواده تلفنی

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶- ۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴   مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲