تفاوت های فرهنگی از دیدگاه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

تفاوت های فرهنگی از دیدگاه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

 

تفاوت های فرهنگی
یکی از علل ایجاد بهینه فاصله طبقاتی اشخاص تفاوت های فرهنگی می باشد.
تفاوت های فرهنگی در همه نوع از ارتباطات یک انسان اثر می گذارد.
به طور مثال تا در غذا خوردن لباس پوشیدن بیرون رفتند راه رفتن در صحبت کردند معاشرت نشست و برخاست و تمام عواملی که با ایجاد فرهنگ رخ می دهد.
تفاوت های فرهنگی اصول آن انسان ها را از چشم یکدیگر می اندازد یعنی به طوری که خطا باعث قطع ارتباط می شود. تفاوت فرهنگی حج و باعث ایجاد مشکلات شدیدی بین افراد تا در محل کار یا در اجتماع شده.
بهترین روش برای این که تفاوت های فرهنگی را از بین ببریم آموزش صحیح و درست در مدارس می باشد حال آنکه شخصی با داشتن اختلاف طبقاتی تفاوت های فرهنگی وارد جامعه یا محله کاری شده که نه راه پس دارد نه راه پیش و از کودکی آموزش ندیده است باید آن را آموزش دهیم حال سوال اینجاست که  این اشخاصی را که یک مدت طولانی از تفاوت‌های فرهنگی به دور بوده اند را بتوانیم آموزش دهیم.
به طور قطع آموزش آنها به دست بهترین روانشناسان و مشاوران کلینیکهای با تجربه هست.‌ که با مراجعه به آنها می‌توانیم تفاوت های فرهنگی این افراد را کمرنگ و کمرنگ تر کنیم.
به یاد داشته باشیم برای اینکه تفاوت های فرهنگی را از بین ببریم باید کمی به شرق زمان دهیم تا بتواند خود را از عادت های گذشته به دور کنند و با ایجاد یک رنگی و فرهنگی مناسب خود را وفق دهد.
قطعن کسی که از تفاوت‌های فرهنگی بدور بوده است نمی‌توانند یکشنبه یافت و یک ماهه خود را مانند اطرافیان یکرنگ کنند پس به خاطر داشته باشید قطعا با رفتن به پیش یک روانشناس باید باز هم به او فرصت دهید و فرصتهای متعدد می توانند او را از تفاوت‌های فرهنگی بدور کنند و او را با جامعه و شرایط امروزی یکسان کند.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲