مراکز مشاوره در عربستان

مراکز مشاوره در عربستان

جهت آگاهی از مراکز مشاوره  خانواده و ازدواج ، کودک، نوجوان، تحصیلی و شغلی در عربستان با ما در تماس باشید.

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۲۶۸۵۱۵۴۳-۲۶۸۵۱۲۸۶ مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

 

 

مرکز مشاوه روان پویا در عربستان با اهداف آموزشی ، درمانی و پژوهشی با کادر مجرب و متخصص اماده ارائه خدمات روا ن شناختی و مشاوره حضوری و آنلاین می باشد.

عربستان با نام رسمی پادشاهی عربستان سعودی[۲] (به عربی: المملکه العربیه السعودیه) بزرگترین کشور در باختر آسیاست. این کشور که بخش عمدهٔ شبه جزیرهٔ عربستان را در بر گرفته‌است، از شمال با عراق، اردن و کویت، از سوی خاور با امارات متحدهٔ عربی، قطر و خلیج فارس، از جنوب خاوری با عمان، از سوی جنوب با یمن و از سوی باختر با دریای سرخ هم‌مرز است. جایگاه‌های مهم دینی مسلمانان هم‌چون کعبه، قبرستان بقیع، مسجد پیامبر و آرامگاه پیامبر اسلام در این کشور جای دارد.

عربستان سعودی با ۲٫۱۴۹ میلیون کیلومتر مساحت بزرگترین کشور غرب آسیا و دومین کشور وسیع عرب‌نشین پس از الجزایر است. این کشور بیش از ۲۷ میلیون نفر جمعیت دارد که فقط ۱۶ میلیون آن‌ها شهروند این کشور و بقیه از اتباع خارجی هستند.

پادشاهی عربستان سعودی در سال ۱۹۳۲ توسط ملک عبدالعزیز بن سعود پایه‌گذاری شد. هرچند که جنگ‌ها و کشمکش‌هایی که به تشکیل عربستان منجر شد در سال ۱۹۰۲ با تصرف ریاض، خانهٔ ابا و اجدادی آل سعود، توسط ملک عبدالعزیز آغاز گردید. عربستان سعودی یک سلطنت مطلقه است. عربستان سعودی کشور محل تولد اسلام است.