فرسودگی شغلی از دیدگاه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

فرسودگی شغلی از دیدگاه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

 

یکی از بدترین نوع اتفاقا برای یک شخص می‌تواند فرسودگی شغلی باشد یعنی به گونه ای که از کار خود خسته شده باشد یا درآمدزایی کمتری داشته باشد یا سود آنچنانی نداشته باشد.
باید در انتخاب شغل دقت نمایید زیرا بعضی از شغل ها به گونه ای هستند که تابع زمان و روز می باشند یعنی اگر پدربزرگ یا پدر ما شغلی را داشته است ما هم قطعاً نباید عاشق را دنبال کنیم زیرا  دچار فرسودگی شغلی می شویم. میس
گاهی فرسودگی شغلی می توانند به طوری سراغ ما بیاید که حتی فکرشم نمیکنی مثل آن در محل کار خود نشسته ایم ناگهان احساس کسلی شدیدی می کنیم این مشکل روزها و با دوام تر از روزهای قبل به سراغ ما می آید ما را در یک آمپاس قرار می‌دهد باید مطلع باشیم که دچار این آمپاس قرار نگیریم .
زیرا داریم به فرسودگی شغلی نزدیک می‌شویم بعله درست از حد تا خسته شدند از کار در سال‌های متوالی می‌تواند ما را به فرسودگی شغلی هم برساند ولی بیشترین علت فرسودگی شغلی از نظر کسب مالی میباشد. یعنی اگر شخصی نتواند درآمدزائی متناسب خود را به خوبی برداشت کنند قطعا دچار  فرسودگی شغلی شده. فرسودگی شغلی می توانند یک انسان را از نظر ذهنی خراب و از بین ببره و باعث اختلال روانی گردد.
باید در انتخاب شغل کوشا باشیم و همچنین اگر نتوانستیم یک شغل متناسب را برای خود پیدا کنیم کناره یک مشاوره عالی می‌توانیم بهترین شغل و برای خود انتخاب کنیم.

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲