تنوع طلب از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

تنوع طلب از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

تنوع طلب
تنوع طلب یکی از بدترین نوع خصوصیات در آدم ها می باشد صوصیت تنوع طلبی فرقی نمی‌کند که می‌تواند در آقایان پدیدار باشد و هم در خانم‌ها اما کمی در آقایان بیشتر می باشد تنوع طلبی همیشه به معنی یک رابطه نمی تواند باشد که خیلی از آدم ها در تفریح تنوع طلب هستندهمینطور در نوع شادی کردن مهمانی رفتند و حتی لباس پوشیدن هم تنوع طلبی خود را به کار می برند.
خیلی از افراد خطا در مسافرت رفتن هم تنوع طلب هستند همیشه در ایام نوروز هر سال به یکی از شهرهای کشور مسافرت کرده زیرا این حس را دارند که قبلاً به طور مثال به شمار رفته اند و انجا را دیده اند و نباید دوباره به آن مقصد سفر کرد زیرا جاهای دیگری وجود دارد و با سفر کردن به آنجا می توانیم از آنجا ها لذت ببریم.
تنوع طلب بودن در دو جا بسیار مشکل ساز می باشدفرقی نمی کند که کدام اول یا دوم باشد این دو شامل موارد اقتصادی و احساسی می باشد.
خیلی‌ها هستند پس از تشکیل ایجاد یک شغل از آن خسته شده و دوست دارند این شورا عوض کنند خوب طبیعی است که این گونه افراد هند جزء دسته ی افراد تنوع طلب می باشند.
دسته دیگر که خیلی زیاد و باب شده افراد تنوع طلب درموارد احساسی و رابطه می باشد.
بسیار خطرناک است این موضوع و بیشترین مراجعه راحت تا به کلینیک های روانشناسی و مشاوره های روانپزشکی داشتند.
اینگونه افراد پس از ایجاد شروع یک رابطه با جنس مخالف خود و سپری کردن روزها و یا حتی ماه ها سال ها حس تنوع طلبی در آنها ایجاد شده و سعی دارند به آن رابطه پایان دهند و یک رابطه جدیدی را شروع کنند.
خوب این موضوع زیاد باب شده کسی که تنوع طلب است در این موضوع راحت تر این قضیه را هضم میکند زیرا خودش به رابطه پایان داده و دچار مشکل کمتری می باشد اما کسی که این وسط ضربه می‌بینند کسی است که با شخص تنوع طلب رابطه داشته.
همین طور که ملاحظه فرمودید چقدر زشت است که این کارزار با انسان های بی گناه و حساس و عاطفی انجام می دهند. آنها در رابطه شکست شدید عشق خورده و حتی  زندگی خود را می بازند.
دقت داشته باشیم که قبل از شروع یک رابطه جدی مراقب این اتفاق باشیم که آیا طرف ما یک شخصی تنوع طلب می باشد یا نه.
اگر اینکه بخواهیم از این قضیه مطلع شویم باید به یک روانشناس مراجعه کرده و با مشاوره هایی که با او انجام می دهیم از این موضوع آگاه شویم.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲