خساست از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

خساست از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

خساست
خساست یک اخلاق بسیار زشت می باشد خدا ساعتی هیچ ربطی به قوم و قبیله ای ندارد اینکه بعضی ها می گویند که فلان شهر دارای افراد خسیسی می باشد یک دروغ و یک اشتباه محض می‌باشد.
اصولاً افراد خسیس و با خساست دارای مشکل روانی و روحی شدیدی می باشند.
حتما باید به این قضیه اشاره کنیم که افراد با خساست فقط خسیس نیستند بلکه دچار مشکلات روحی و روانی هم می باشند.
افراد خسیس حتا به دیگران هم این گیر را می دهند و در کارهای دیگران و دخالت می کنند تا آنها هم اخلاق آنها را به پیش بگیرند .  باید مراقب باشیم که به هیچ عنوان در دامن افراد با خساست نیفتیم.
افراد با خساست اصولاً در پدر و مادران ما بیشتر می باشد آنها حد تا دوست دارند که فرزندان خود را هم به اینگونه تربیت کنند و اسم آن را مسئله اقتصادی هم می گذارند.
عکس الان دقت کرده اید که افراد خسته ای ست وسایل و اسباب زندگی ساده و یا حتا قدیمی دارند لباس های ساده ولی مرتب می پوشند و پول خود را همیشه جمع میکنند از پول خود کمتر استفاده کرده همیشه خودشان بیشتر در تلاش هستند و آسایش و آرامش و خود و دیگران را همیشه از بین می برند.
انسان همیشه تلاش کرده که با ایجاد یک شغل مناسب و درآمدزایی خوب خود را در آرامش و آسایش قرار دهد ولی افراد با خساست همیشه از این موضوع بدور بوده و می باشند اینکه بتوانیم با افراد با خساست کنار بیاییم و یا حتی آنها را درمان کنیم بهتر است با یک روانشناس مشاوره کرده و آن‌ها را از این موضوع آگاه سازیم یاد بگیریم که هیچ وقت خساست در هیچ موردی نداشته باشیم

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲