تفاوت های فردی از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

تفاوت های فردی از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

تفاوت های فردی
تفاوت های فردی یک موضوعی می‌باشد که از نظر روانشناسان می‌توانند بسیار بزرگ دیده شود ولی از نظر ما انسانها به آن توجهی نمی کنیم.
تفاوت های فردی را می توان یکی از دلایلی عنوان کرد که باعث ایجاد حسادت و همچنین سرکوفت شنیدن از خود آدم ها باشد.
چند مثال در این مورد برای شما بازگو می‌کنیم که از تفاوت‌های فردی آشنایی بیشتری پیدا کنید.
خیلی‌ها می‌گویند تفاوت های فردی از نظر ظاهری می‌تواند با معنا باشد اما اینطور نیست تفاوت های فردی همیشه به یک شکل ساده بیان می شود تفاوت های فردی به ضمیر ناخودآگاه انسان رفته و آن را تحلیل و بازیابی می کنند.
هدفمند برای خیلی از شما سوال پیش اومده که چگونه و چه طوریه اتفاق می‌افتد ما هم به خاطر همین گفتیم برای شما چند مثالی بزنیم تا با تفاوتهای فردی از نظر اعماق و روانشناسی بیشتر اطلاعات داشته باشید.
تفاوت که فردی به این گونه می توانند بر روی یک انسان از طریق تخریب گذارد به طور مثال وقتی شما به ملاقات یک دوست می روید و سپس پس از اتمام آن ملاقات آن محل را ترک کرده و به منزل یا مکان مناسب خود در حال عبور هستید به آن چند دقیقه ای که در کنار دوست خود بوده اید فکر کنید تفاوت های فردی این جا خود را نشان می دهد که آن هم به این صورت است که تفاوت های آن شخص را با خود می سنجید به طور مثال که فلانی وضع مالی خوبی دارد آن شهر از نظر زیبایی از من بهتر است یا حتا از نظر مالی عاطفی روحی جسمی سلامت و تمامی مواردی که می توانند بین دو انسان تفاوت ایجاد کند تفاوت های فردی را بیان می کند.
این تفاوتهای فردی باعث ایجاد فکر های زیاد و فراوان و سرخوردگی و یا همچنین یک اشتباه زیاد آن هم مقایسه کردن خود و ایجاد تفاوت های ما با شخص مورد نظر می‌باشد.
اینکه به هر دلیلی ما بخواهیم خود را با کسی مقایسه کنید و تفاوت های فردی خود را با آن به قیاس بگذاریم امری بسیار غلط و نادرست می باشد و همین کار باعث از دست دادن امید و انگیزه در زندگی عقب افتادگی در زندگی و همچنین افسردگی هم میشود.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲