رفتار صحیح با کودکان از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

رفتار صحیح با کودکان از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

 

 

رفتار صحیح با کودکان
رفتار صحیح با کودکان از جمله مهمترین رفتارهای روانشناسی می باشد.
زیرا رفتار صحیح با کودکان باعث می‌شود کودک طریقه رشد خود را پیدا کنند و بر اساس رفتار والدین و اطرافیان روش کنند پس چه بهتر است که با رفتار صحیح با کودکان این اجازه را به او بدهیم که به روش درست و صحیح بزرگ بشوند.
رفتارهای صحیح آنقدر مهمی باشد که حتا در خارج از کشور مثل کشور آمریکا انگلیس آلمان فرانسه هلند بلژیک سوئیس دانمارک سوئد  پرتغال اسپانیا و تمامی کشورهای اروپایی حتا یکی از بزرگ ترین آموزش های رفتار صحیح با کودکان کشور ژاپن و سپس چین کره جنوبی می‌باشند.
که آنقدر این رفتار صحیح با کودکان را همه می دانند که تمامی کشورهای پیشرفته جهان برای والدین آموزش‌های درست و صحیح می گذارند تا در دانشگاه ها و محل های تحصیل هم آموزش می گذارند برای رفتار صحیح با کودکان.
کتاب های فراوانی برای رفتار صحیح با کودکان وجود دارد که می‌توان با مطالعه فراوان و همچنین علم آموزی آن  را فرا گرفت اما خیلی از اشخاص هستند که تا چند وقت مطالعه دارند متوجه خواندن کتاب می‌شود آن هم این است که می توانند با مراجعه به یک روانشناس عالی مرتبه و همچنین مشاوره دقیق قبل از دوران بارداری آموزش رفتار صحیح با کودک را ببینند.
رفتار صحیح با کودکان برای قبل از بچه دار شدن می باشد به گونه ای که ابتدا رفتار صحیح با آن را آموزش ببینیم و سپس بچه دار بشویم.
به طور مثال یک شخصی که می‌خواهد ماشین بخرد ابتدا باید رانندگی را آموزش ببینید ماهم بخواهیم بچه دار  بشویم باید قبل از آن رفتار صحیح با کودکان را ابتدا آموزش ببینیم و سپس اقدام نماییم.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲