دادن وعده های الکی از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

دادن وعده های الکی از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

دادن وعده های الکی

دادن وعده های الکی اصولا ذهن ما را به سمت مسولان و مسائل سیاسی می برد ، اما همیشه به این صورت نبوده.

زیرا در زندگی شخصی خودمان هم همیشه کسانی هستند که دادن وعده های الکی کارشان هست. یعنی با دادن وعده های الکی ما را فریب می دهند تا به خواسته ی خود برسند .

حال آنکه دادن وعده های الکی شامل چه افرادی می شود باید پاسخ داد ، آن هم اینکه افرادی وعده های الکی می دهند که بیشتر دروغ می گویند .

واقعا از نظر اخلاقی این اتفاق می تواند خیلی زشت باشد که کسانی با دادن وعده های الکی بخواهند به مقصود خود برسند.

ما به مسائل سیاسی کار نداریم ولی اصولا این اتفاق بیشتر در آقایان و کسبه ها رخ می دهد که سعی کردن همیشه با دادن وعده های الکی مشتری خود را نگه دارند یا جنس خود را به فروش برسانند.

باید به یاد داشته باشیم تا می توانیم این افراد را کنار بگذاریم تا دچار دادن وعده های الکی این اشخاص نشویم ،

کسانی هم که اصولا با دادن وعده های الکی سعی دارند دیگران را فریب دهند واقعا باید سعی کنند این افراد این خصوصیت زشت و نا پسند خود را کنار گذاشته و به فکر ترک کردن آن باشند.

زیباترین انسان ها کسانی هستند که همیشه راست می گویند ، و با صداقت و صادقانه حرف می زنند .  نشست و برخواست با این افراد واقعا لذت دارد ، چون عاری از دادن وعده های الکی می باشند و همیشه می توانیم روی این اشخاص حساب باز کنیم ،

در پایان هم می توان گفت کسانی که در این مورد خیلی حساس هستند و حتی نمی توانند دادن وعده های الکی خود را ترک کنند ، می توانند با مشاوره این کار زشت را کنار بگذارند.

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲