سلامت معنوی از دیدگاه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

سلامت معنوی از دیدگاه مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده

 

سلامت معنوی
سلامت معنوی پر افت و خیز ترین حالت روحی ممکن در یک فرد می باشد.
به طور مثال قطعاً یک شخصی که از سلامت معنوی برخوردار است قطعاً روحیه مناسب‌تری نسبت به شخصی که از سلامت معنوی برخوردار نیست دارا است.
اصولا کسانی که اسم سلامت معنوی را میشنوند به اولین چیزی که فکر می کنند این است که طرف شخصیتی بسیار معنوی دارد اما اینطور نیست سلامت معنوی به دیدگاه و رویدادها و افکار مناسب و سلامت یک شخص بر می گردد که از نظر معنوی و معنویت دارای سلامت کامل باشد. پر بار
اصولاً اشخاصی که از نظر سلامت معنوی به دور هستند اشخاصی هستند که اصولاً افکاری بود زندگی بیهوده و بی برنامه و بی هدفی را دنبال می کند.
به یاد داشته باشیم که سلامت معنوی یکی از بزرگترین نعمت هایی است که با داشتن آن می توانیم ارتباط خوب با دیگران همچنین خانواده و موفقیت و رشد در مراحل زندگی را داشته باشیم.

قطعن کسانی هستند که دوست دارند بدانند چگونه می‌توانند به سلامت معنوی دست پیدا کنند.
بسیار ساده است که با چندین راه ما می توانیم همیشه یک سلامت معنوی را داشته باشیم.
قطع خواندن کتاب و افزودن به علم و همچنین صله رحم و  نشست و برخاست با اشخاصی با ارزش و معنوی می توانند به سلامت معنوی فکری هر شخص کمک کند.
اما برای خیلی از افراد داشتن این امکانات سخت است و همچنین با داشتن این امکانات نتوانستند سلامت معنوی خود را پیدا کنند قطعاً به آنها سفارش می کنیم که با یک روانشناس بسیار خوب و با تجربه درباره سلامت معنوی مشاوره کند.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲