پیری زودرس از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

پیری زودرس از دیدگاه روانشناس و روانپزشک

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲

پیری زودرس
پیری زودرس ران در خانم‌ها اتفاق می‌افتد اما در آقایان هم به به فراوان زیاد می باشد.
خانم ها بیشتر دچار افسردگی میشوند و از نظر احساسی به پیری زودرس دچار می شوند.
علت پیری زودرس چیست؟
پیری زودرس یعنی کسانی که در جوانه یا میانسالی می باشند به پیری زودرس مبتلا می‌شوند.
علت آن هم استرس افسردگی عصبانیت حساس بودند و صفاست داشتند و از همه مهمتر همه مشکلات را در درون خود ریختن می باشد کسانی که بیشتر از همه فریاد می‌کشند داد میزنند خود را تخریب می‌کنند کمتر به پیری زودرس مبتلا می‌شوند اما چون خانم ها بیشتر مشکلات را به داخل خود می‌ریزند به پیری زودرس با اعلام می‌شوند.
خیلی‌ها هستند پس از آن که به پیری زودرس رسیدند به یک روانشناس مراجعه می‌کنند اما بهتر آن است اگر اشخاصی که متوجه این قضیه شده اند که مشکلات را در درون خود میریزند و با  افسردگی به پیری زودرس می‌رسند باید سریعاً به یک روانشناس مراجعه کرده و از پیری زود دست جلوگیری کند زیرا وقتی هنوز پا به سن گذاشته اند و به میانسالی رسیده اند  و به میانسالی رسیده اند دچار پیری زودرس میشوند.
یکی از علائم پیری زودرس ای می باشد که طرف مبتلا به افسردگی شده خیلی کم حرف می زند که غذا میخورد از نظر فیزیکی لاغر تر صورتی باریک تر نسبت به گذشته پیدا می کند.
گوشه گیر تر شده مشکلات به شدت بر روی سرمان میریزد و طرف را ذره ذره آب می کند.
اگر کسانی رو حال که در اطراف خود دارید ابتلا به این پیریه زودرس شده اند و یا در حال پیری زودرس می باشند به کمک آن ها بشتابید و اگر نتوانستید از نظر فردی و روحی به آن طرف کمک کنید با یک روانشناس مشاوره کرده تا بتوانید با شخص مورد نظر را از پیری زودرس نجات دهید.

 

مشاوره خانواده و ازدواج تلفن:۰۲۱۲۶۸۵۱۵۴۳- ۲۶۸۵۱۲۸۶ ۰۲۱مشاوره تلفنی رایگان نیاوران، چهارراه مژده،نبش نجابت جو،پلاک۳۵۲